Державна податкова служба України
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Шановний платник податків!

Державна податкова служба України проводить загальнонаціональне опитування платників податків щодо ставлення платників до органів ДПС. Допоможіть нам ідентифікувати проблемні питання в роботі органів ДПС, що потребують особливої уваги і втручання з метою їх покращення, а також ті аспекти діяльності, якими Ви навпаки задоволені. Опитування є анонімним та добровільним. Посилання буде активним з 04 жовтня 2021 року по 31 жовтня 2021 року. У разі виникнення технічних проблем з доступом тощо Ви можете звернутись за тел. (044) 281 30 76 або на електронну адресу: l.kondratyuk@tax.gov.ua. Результати опитування будуть оприлюднені на вебпорталі ДПС tax.gov.ua та сторінці ДПС у Facebook одразу після їх опрацювання. Сподіваємося на Ваше розуміння і співпрацю! Допоможіть нам стати кращими для Вас!

1. Виберіть регіон, до якого Ви належите:

2. Яка форма господарської діяльності Вами ведеться?

3. Як часто Ви контактуєте з органами Державної податкової служби України?

4. Який спосіб контактування з органом ДПС Ви використовуєте найчастіше?

5. Як часто Ви використовуєте онлайн сервіси ДПС?

6. Вкажіть причину, яка заважає Вам використовувати онлайн сервіси ДПС?

7. При впровадженні нових онлайн сервісів ДПС, яким способам отримання інформації Ви б надали перевагу?

8. Як Ви ставитесь до використання спеціалізованих програмних продуктів (мобільні додатки) при доступі до спеціальних онлайн сервісів ДПС?

9. Як Ви оцінюєте зрозумілість інформації у спеціальних онлайн сервісах ДПС?

10. Робота якого електронного сервісу подобається найбільше?

11. Оцініть зручність алгоритму виконання операцій в Електронному кабінеті за шкалою від 1 до 6, де 1 – дуже добре, а 6 – дуже погано:

12. Оцініть зручність електронних форм Електронного кабінету за шкалою від 1 до 6, де 1 – дуже добре, а 6 – дуже погано:

13. Яке питання у Вас виникає найчастіше при роботі з Електронним кабінетом ДПС?

14. Наскільки Ви задоволені графіком роботи ЦОП?

15. Наскільки Вас влаштовує облаштування та дизайн ЦОП (зона очікування, покажчики напрямів, вивіски, пандуси тощо)?

16. Як Ви оцінюєте поведінку (ввічливість, уважність тощо) працівників ЦОП?

17. Оцініть, будь ласка, рівень компетентності працівників ЦОП?

18. Що б Ви хотіли змінити в ЦОП? Напишіть, будь ласка, свої зауваження, пропозиції, коментарі щодо організації та якості обслуговування в ЦОП

19. Перевагу якому інформаційному ресурсу новин і роз’яснень Ви надаєте?

20. Який інформаційний ресурс ДПС викликає найбільше нарікань?

21. Наскільки зручно Вам користуватися вебпорталом ДПС за шкалою від 1 до 6, де 1 – дуже добре, а 6 – дуже погано?

22. Наскільки зручно Вам користуватися Загальнодоступним інформаційно-довідковим ресурсом (ЗІР) за шкалою від 1 до 6, де 1 – дуже добре , а 6 – дуже погано?

23. Наскільки Ви задоволені змістовним наповненням (якість, актуальність, оперативність оновлення інформації тощо) інформаційних ресурсів ДПС за шкалою від 1 до 6, де 1 – дуже задоволений , а 6 – зовсім незадоволений?

24. Позначте, якою мірою Ви погоджуєтеся з твердженням: «У разі потреби я можу впевнено звертатися до органів ДПС» (дайте відповідь за шкалою від 1 до 6, де 1 – повністю погоджуюсь , а 6 – зовсім не погоджуюсь)

25. Як Ви оцінюєте роботу органів ДПС в цілому за шкалою від 1 до 6, де 1 – дуже добре , а 6 – дуже погано ?

26. Що в роботі органів ДПС необхідно змінити терміново?

27. Напишіть, будь ласка, свої зауваження, пропозиції, коментарі щодо організації та якості обслуговування (напр., удосконалення існуючих та впровадження нових сервісів тощо)