Державна податкова служба України
Офіційний вебпортал
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Наказ ДФС України від 23.10.2014 №207 "Про службові посвідчення працівників органів Державної фіскальної служби"

опубліковано 14 січня 2016 о 13:04

 

 

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

 

НАКАЗ

 

                                               23.10.2014                                                                   № 207                                                                                                                                                                                                    

 

із змінами, внесеними наказом ДФС

 

від  30.12.2015  № 1019

 

 

Про службові посвідчення

працівників органів Державної фіскальної служби

 

 

З метою створення належних умов для виконання службових обов’язків працівниками органів Державної фіскальної служби (далі - ДФС), встановлення однакового підходу до оформлення та видачі службових посвідчень

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Затвердити Зразки службових посвідчень працівників органів Державної фіскальної служби (додаються).

2. Затвердити Інструкцію щодо порядку зберігання, видачі і знищення службових посвідчень працівників органів ДФС (далі - Інструкція) (додається).

3. Дозволити до отримання посвідчень, зразки яких затверджені цим наказом:

посадовим особам фіскальної служби використовувати посвідчення посадових осіб органів доходів і зборів при незмінності назви посади працівника;

начальникам головних управлінь, митниць, Міжрегіонального головного управління ДФС - Центрального офісу з обслуговування великих платників, ДПІ (СДПІ), спеціалізованих департаментів та органів, що утворені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2014 року № 311, видавати працівникам довідки про їх приналежність до посадових осіб органів ДФС, які використовувати виключно з паспортом громадянина України.

4. Начальникам головних управлінь, митниць, Міжрегіонального головного управління ДФС - Центрального офісу з обслуговування великих платників, ДПГ (СДПІ), спеціалізованих департаментів та органів спільно з Департаментом персоналу провести роботу щодо створення та обліку електронних версій службових посвідчень за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення.

5. Департаменту персоналу (Пригаровський В.М.) забезпечити виготовлення службових посвідчень на основі електронних версій, наданих підрозділами персоналу органів ДФС.

6. Департаменту фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку при формуванні бюджетних запитів на кожний фінансовий рік передбачати кошти, необхідні для закупівлі бланків службових посвідчень, згідно з розрахунками, наданими Департаментом персоналу.

Підрозділам фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку   територіальних та спеціалізованих органів ДФС при формуванні бюджетних запитів на кожний фінансовий рік передбачати кошти, необхідні для закупівлі бланків службових посвідчень, згідно з розрахунками, наданими підрозділами персоналу територіальних та спеціалізованих органів ДФС та погодженими з Департаментом персоналу.

7. Головам комісій з проведення реорганізації Міндоходів та його територіальних органів забезпечити повернення посвідчень працівниками органів доходів і зборів при звільненні або переведенні до органів ДФС.

8. Визнати такими, що втратили чинність, накази Міністерства доходів і зборів України від 08.07.2013 № 255 «Про службові посвідчення працівників органів доходів і зборів України» та від 07.08.2013 № 334 «Про внесення змін до наказу Міндоходів від 08.07.2013 № 255».

9. Координаційно-моніторинговому департаменту забезпечити внесення наказу до Репозиторія звітної і статистичної інформації Міністерства доходів і зборів України, затвердженого наказом Міндоходів від 06.09.2013 № 448.

 

Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

Голова                                                                                           І.О. Білоус