Звертаємо увагу, постановою Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року № 118 затверджено Примірне положення про центр надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП).
Нагадуємо, що ЦНАП – це постійно діючий робочий орган або структурний підрозділ виконавчого органу міської, селищної ради або Київської, Севастопольської міської державної адміністрації, районної, районної у містах Києві, Севастополі державної адміністрації, в якому надаються адміністративні послуги через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг (Закон України від 6 вересня 2012 року № 5203-VI „Про адміністративні послуги”).
Основними завданнями ЦНАП є:
- організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.
Надання адміністративних послуг здійснюється через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання таких послуг, перелік яких визначається органом, що прийняв рішення про його утворення.
Важливим є те, що ЦНАП працює не менше, ніж шість днів на тиждень та сім годин на день, без перерви на обід. Проведення особистого прийому громадян здійснюється не рідше, ніж двічі на тиждень до 20:00. Проте час прийому може бути подовжено за рішенням органу, який створив ЦНАП.