З метою надання допомоги платникам податків при виконання ними вимог п.16 постанови №569 від 16 жовтня 2014 р. (із змінами і доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 4 лютого 2015 року №82) Державна фіскальна служба запроваджує новий електронний сервіс
Обмін розрахунками коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в електронному вигляді між контрагентами.
Вимоги до електронних документів для здійснення обміну та до засобів надсилання документів:
1. Формат документу повинен відповідати Формату (стандарту) електронного документа звітності суб’єктів господарювання (наказ Міндоходів від 29.11.2013 №729).
2. Формат транспортного повідомлення відповідає вимогам уніфікованого формату транспортного повідомлення при інформаційній взаємодії платників податків і ДФС.
3. Електронний документ надсилається засобами телекомунікаційного зв'язку SOAP.
4. Для криптографічних перетворень використовуються сертифіковані засоби ЕЦП, що відповідають законодавству України. Такі засоби наразі використовуються для підписання і шифрування електронних документів, що подаються до ДФСУ.
Інструкція з використання програмного забезпечення додається.
До уваги платників податків та розробників програмного забезпечення!
Повідомляємо, що з 16.06.2017:
підписання електронних документів для сервісу обміну розрахунками коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в електронному вигляді між контрагентами здійснюється окремим ключом, сертифікат якого призначений для накладання електронного цифрового підпису:
Шлюз ДФС (Сервіс обміну документами 2017)-5792906.cer
зашифрування електронних документів для сервісу обміну розрахунками коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в електронному вигляді між контрагентами здійснюється окремим ключом сертифікат якого призначений для шифрування:
Шлюз ДФС (Сервіс обміну документами 2017)-5792907.cer