Державна податкова служба України зацікавлена в оперативній комунікації з бізнесом. Саме тому такий інструмент взаємодії як Комунікаційна податкова платформа дає змогу платникам податків вирішувати проблемні питання в діалозі з податковою. Про це заявив в. о. Голови ДПС Євген Олейніков під час зустрічі з представниками Американської торговельної палати в Україні (АСС).
«Ми продовжуємо політику відкритості та прозорості у своїй діяльності. Саме тому акцент зроблено на комунікаціях з бізнесом, адже якщо вчасно отримати інформацію, то є можливість оперативно вирішити питання. Проблему простіше вирішити на момент її виникнення, ніж потім розбирати її наслідки», – зазначив Євген Олейніков.
Під час зустрічі учасники розглянули питання відшкодування ПДВ. Зокрема, за словами в. о. Голови ДПС, на сьогодні ця процедура прозора і платники вчасно отримують кошти, перевірки проводяться лише у разі виявлення системою підозрілих операцій, реальність яких потребує підтвердження.
«Ми здійснюємо перевірки лише у випадках, коли необхідно пересвідчитися, що дані податкових накладних у податкових деклараціях відповідають фактичному стану справ. ДПС не може і не буде ігнорувати ризики ухилення від оподаткування. Спірні моменти ми намагаємося вирішити завдяки інструментам комунікації, розглядаючи аргументи платників, аналізуємо всі деталі», – наголосив Євген Олейніков.
Під час зустрічі учасники також обговорили питання проведення зустрічних звірок, законодавчих змін в частині адміністрування податків, зборів, платежів тощо.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX”