Фахівці Державної податкової служби ознайомилась з польським досвідом цифрового обслуговування платників податків для удосконалення сервісів в Україні. Мета — зробити життя українців простішим і зручнішим, коли йдеться про податки.
У Варшаві під час семінару «Розвиток цифрових послуг та обслуговування платників податків у податковій адміністрації» провідні фахівці Міністерства фінансів та Національної податкової адміністрації Польщі поділилися досвідом з українськими фахівцями про:
- функціонування електронного податкового офісу;
- доступність сервісів для платників з особливими потребами;
- організацію інклюзивної клієнтської підтримки.
Увага, зокрема, акцентувалася на цифровізації процесів обслуговування, практичних аспектах впровадження сервісів та налагодженні зворотного зв’язку з користувачами.
Фахівці ДПС врахують досвід польських колег, щоб удосконалити діючі стандарти обслуговування платників податків і підвищити якості надання сервісів.
Досвід польських партнерів також стане в нагоді під час реалізації Плану заходів на 2025 – 2026 роки з виконання Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні.
Під час робочих зустрічей учасники обговорили перспективи подальшої співпраці та пріоритетні заходи, які потребуватимуть першочергової уваги у повоєнний час.