Протягом січня-травня 2020 року до Головного управління ДПС у Кіровоградській області надійшло 156 письмових звернень громадян, що на 16 звернень менше, ніж за відповідний період 2019 року.
Обираючи засоби комунікації, заявники здебільшого користуються поштою (99 звернень), надсилають звернення засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (29 звернень), через органи влади (24 звернення). Від інших органів, установ, організацій надійшло 4 звернення.
Із загальної кількості 148 звернень виконано в термін та 8 звернень знаходяться на виконанні.
Всього протягом січня-травня поточного року звернулося 173 громадян.
За змістом найбільша кількість звернень стосувалась фінансової та податкової політики (91,1%), у т.ч. : інформування про ухилення від сплати податків (19,9%), єдиного соціального внеску (19,2%), контрольно-перевірочної роботи (11,5%) та праці та заробітної плати 8,9 відсотка.
Протягом січня-травня 2020 року здійснено 2 прийоми за зверненнями громадян, що на 17 прийомів менше, ніж за цей же період 2019 року. Питання, що порушувались громадянами у зверненнях стосувались реструктуризації податкового боргу та оподаткування доходів підприємницької діяльності.