Протягом січня-жовтня 2020 року до Головного управління ДПС у Кіровоградській області надійшло 349 письмових звернень громадян, що на 76 звернень менше, ніж за відповідний період 2019 року.
Обираючи засоби комунікації, заявники здебільшого користуються поштою (197 звернень), надсилають звернення засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (66 звернень), через органи влади (62 звернення), від інших органів, установ, організацій (32 звернення).
Із загальної кількості 340 звернень виконано в термін та 9 звернень знаходяться на виконанні.
Всього протягом січня-жовтня поточного року звернулося 375 громадян.
За змістом найбільша кількість звернень стосувалась податкової політики (91,4%), у т.ч.: інформування про ухилення від сплати податків (26,1%), єдиного соціального внеску (13,2%), контрольно-перевірочної роботи (12,6%), праці та заробітної плати - 8,6 відсотка.
Протягом січня-жовтня 2020 року здійснено 18 прийомів за зверненнями громадян, що на 20 прийомів менше, ніж за цей же період 2019 року. Питання, що порушувались громадянами у зверненнях стосувались реструктуризації та погашення податкового боргу, оподаткування доходів підприємницької діяльності, блокування податкових накладних та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.