Протягом січня - лютого поточного року на антикорупційний сервіс ДПС «Пульс» звернулося 160 заявників Дніпропетровського регіону.
Найбільшу питому вагу складають звернення з таких питань: щодо роботи структурних підрозділів Головного управління ДПС - 87 звернень (54 %); щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 46 (29 %).
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
Також у січні - лютому ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 119 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова гаряча лінія 1545», і 4 звернення, що надійшли від сервісу «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА».