Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування

Інформація щодо отримання інформаційно-довідкових послуг засобами телефонного зв’язку

Інформація щодо отримання інформаційно-довідкових послуг засобами телефонного зв’язку

Шановні суб’єкти господарювання та громадяни!

Ви маєте можливість отримати інформаційно-довідкові послуги в режимі оn – line та надати усні звернення громадян, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та інформацію на сервіс «Пульс» і про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України «Про очищення влади» зателефонувавши до Контакт-центру ДПС за номером телефону:

0 800 501 007

(безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів - за тарифами операторів мобільного зв’язку)

Для зручності отримання інформаційно-довідкових послуг за телефоном та можливості вибору бажаного напряму послуг за допомогою автовідповідача телефонний апарат має працювати в тоновому режимі набору номера.

Тоновий режим набору номера означає, що при натисканні будь-якої кнопки на телефонному апараті в слухавці має звучати короткий мелодійний гудок. Звучання при наборі номера характерного „клацання” означає, що телефонний апарат працює у режимі імпульсного набору номерів.

Для переведення телефонного апарату в тоновий режим необхідно натиснути кнопку [*] - зірочка або перевести перемикач на корпусі телефону/на слухавці у положення «Tone» (Тон).

Якщо зазначені дії не дали результату, необхідно ознайомитись з інструкцією користування телефонним апаратом.

Мобільні телефони переводити в тоновий режим не потрібно.

У дискових телефонних апаратах відсутня можливість тонового набору номера.

Інформація, яка надається за допомогою автовідповідача, систематизована за напрямами:

Кнопка 0 – отримання інформації з питань стану обробки електронної звітності та опрацювання файлів запитів про доходи;

Кнопка 1 – отримання інформаційно-довідкових послуг;

Кнопка 2  – скасування у телефонному режимі кваліфікованого сертифікату або отримання консультації  щодо електронних довірчих послуг;

Кнопка 3 – залишити усне звернення громадян, відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;

Кнопка 4  – залишити інформацію на сервіс  «Пульс»;

Кнопка 5 – залишити інформацію про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до ЗУ «Про очищення влади»;

Кнопка 6 – залишити повідомлення працівниками ДПС про порушення вимог ЗУ «Про запобігання корупції» іншою особою ДПС;

Кнопка 7 – довідкова інформація щодо самостійного пошуку відповідей на запитання у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі та електронної адреси, на яку можна надіслати запитання.

Інформаційно-довідкові послуги надаються з 8:00 до 20:00 (крім суботи, неділі та святкових днів)

Для зручності отримання інформаційно-довідкових  послуг за телефоном та можливості вибору бажаного напрямку консультацій за допомогою автовідповідача інформація систематизована за тематиками:

Кнопка 1 – податок на додану вартість;

Кнопка 2 – податок на прибуток підприємств; трансфертне ціноутворення;

Кнопка 3 – податок на доходи фізичних осіб; податок на доходи суб’єктів підприємницької діяльності; податок на доходи самозайнятих осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність; єдиний внесок; військовий збір;

Кнопка 4 – акцизний податок; ліцензування виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального; погашення податкового боргу платників податків;

Кнопка 5 – єдиний податок; порядок застосування реєстраторів розрахункових операцій;

Кнопка 6 – облік платників податків; екологічний податок; рентна плата за спеціальне використання води; рентна плата за користування радіочастотним ресурсом України; рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів; рентна плата за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами, транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України; рентна плата за користування надрами; інші збори (плата, внески), не встановлені Податковим кодексом України як загальнодержавні або місцеві, але встановлені законодавчими актами України як обов’язкові платежі;

Кнопка 7 – плата за землю; податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; транспортний податок; збір за місця для паркування транспортних засобів; туристичний збір; зовнішньоекономічна діяльність; державне мито; оскарження рішень контролюючих органів;

Кнопка 8 – загальні питання; права та обов’язки платників податків; перевірки; відповідальність.

Шановні платники податків, Ви можете скористатися послугою «Залиште питання – ми Вам зателефонуємо». Для отримання відповіді на запитання щодо оподаткування, крім технічних питань, які виникають при поданні звітності в електронному вигляді та реєстрації податкових/акцизних накладних, Вам обов’язково необхідно залишити інформацію в наступній послідовності: код та номер стаціонарного телефону і чітко сформулювати запитання.

У випадку недостатньої інформації, працівники Контакт-центру ДПС не матимуть змоги Вам зателефонувати.

Громадяни, які перебувають за межами України, мають можливість зателефонувати до Контакт-центру ДПС зі стаціонарного або мобільного телефону за номером: +380 44 454 16 13