Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування

Інформація щодо отримання інформаційно-довідкових послуг засобами телефонного зв’язку

Шановні суб’єкти господарювання та громадяни!

 Ви маєте можливість отримати інформаційно-довідкові послуги в режимі оn – line та надати усні звернення громадян, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та інформацію на сервіс «Пульс» і про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України «Про очищення влади» зателефонувавши до Контакт-центру ДПС за номером телефону:

 0 800 501 007

(безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів – за тарифами операторів мобільного зв’язку).

Для зручності отримання інформаційно-довідкових послуг за телефоном та можливості вибору бажаного напряму послуг за допомогою автовідповідача телефонний апарат має працювати в тоновому режимі набору номера.

Тоновий режим набору номера означає, що при натисканні будь-якої кнопки на телефонному апараті в слухавці має звучати короткий мелодійний гудок. Звучання при наборі номера характерного „клацання” означає, що телефонний апарат працює у режимі імпульсного набору номерів.

Для переведення телефонного апарату в тоновий режим необхідно натиснути кнопку [*] - зірочка або перевести перемикач на корпусі телефону/на слухавці у положення «Tone» (Тон).

Якщо зазначені дії не дали результату, необхідно ознайомитись з інструкцією користування телефонним апаратом.

Мобільні телефони переводити в тоновий режим не потрібно.

У дискових телефонних апаратах відсутня можливість тонового набору номера.

 

Інформація, яка надається за допомогою автовідповідача, систематизована за напрямами:

Кнопка 0 – з питань стану обробки податкових накладних та електронної звітності;

Кнопка 1 – отримання інформаційно-довідкових послуг;

Кнопка 2 – щодо надання послуг Кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг ІДД ДПС;

Кнопка 3 – залишити усне звернення громадян, відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;

Кнопка 4 – залишити інформацію на сервіс  «Пульс»;

Кнопка 5 – залишити повідомлення громадянами про можливі факти вчинення працівниками органів ДПС корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України  «Про запобігання корупції»

Кнопка 6 – залишити інформацію про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до ЗУ «Про очищення влади»;

Кнопка 7 – залишити повідомлення працівниками ДПС про порушення вимог ЗУ «Про запобігання корупції» іншою особою ДПС;

Кнопка 8 – довідкова інформація щодо самостійного пошуку відповідей на запитання у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі та електронної адреси, на яку можна надіслати запитання.

 Для отримання інформаційно-довідкових послуг у період карантину телефонуйте з 8:00 до 18:00 години, для інформаційної підтримки з питань застосування програмних РРО до 20:00 години, крім суботи, неділі та святкових днів.

Для самостійного пошуку відповіді на запитання Вам необхідно зайти в Інтернет мережі на Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс або на офіційний вебпортал ДПС у розділ «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» або надіслати запитання на електронну адресу: 

 

 

 Шановні платники податків, з 20:00 до 08:00 години (також у вихідні і святкові дні) Ви можете скористатися послугою «Залиште питання – ми Вам зателефонуємо». Для отримання відповіді на запитання щодо оподаткування, крім технічних питань, які виникають при поданні звітності в електронному вигляді та реєстрації податкових/акцизних накладних, Вам обов’язково необхідно залишити інформацію в наступній послідовності: код та номер стаціонарного телефону і чітко сформулювати запитання.

У випадку недостатньої інформації, працівники Контакт-центру ДПС не матимуть змоги Вам зателефонувати.

 

Для зручності отримання інформаційно-довідкових послуг за телефоном та можливості вибору бажаного напрямку консультацій за допомогою автовідповідача інформація систематизована за тематиками:

Кнопка 1 – податок на додану вартість;

Кнопка 2 – податок на прибуток;

Кнопка 3 – податок на доходи фізичних осіб; військовий збір; єдиний соціальний внесок;

Кнопка 4 – акцизний податок; податковий борг, ліцензування виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального;

Кнопка 5 – спрощена система, РРО та готівкові розрахунки;

Кнопка 6 – екологічний податок, рентна плата, облік платників;

Кнопка 7 – плата за землю; податок на нерухоме майно, інші місцеві податки і збори; державне мито; ЗЕД; оскарження рішень;

Кнопка 8 – загальні питання; права та обов’язки; відповідальність; переміщення товарів в/з зони ООС.

 

Громадяни, які перебувають за межами України, мають можливість зателефонувати до Контакт-центру ДПС зі стаціонарного або мобільного телефону за номером: +380 44 454 16 13.