Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Шановний платник податків!

Шановний платник! Державна податкова служба України проводить загальнонаціональне опитування платників податків щодо ставлення платників до органів ДПС. Допоможіть нам ідентифікувати проблемні питання в роботі органів ДПС, що потребують особливої уваги і втручання з метою їх покращення, а також ті аспекти діяльності, якими Ви навпаки задоволені. Опитування є анонімним та добровільним. Посилання буде активним з 09 листопада 2020 року по 30 грудня 2020 року. У разі виникнення технічних проблем з доступом тощо Ви можете звернутись за тел. (044) 281 30 36 або на електронну адресу: l.kondratyuk@sfs.gov.ua. Результати опитування будуть оприлюднені на офіційному вебпорталі ДПС tax.gov.ua та сторінці ДПС у Facebook одразу після їх опрацювання. Сподіваємося на Ваше розуміння і співпрацю! Допоможіть нам стати кращими для Вас!

1. Виберіть регіон до якого Ви відноситесь

2. Яка форма господарської діяльності Вами ведеться?

3. Як часто Ви контактуєте з органами Державної податкової служби України?

4. Який спосіб контактування з органом ДПС Ви використовуєте найчастіше?

5. Як часто Ви використовуєте онлайн-сервіси ДПС?

6. Вкажіть причину, яка заважає Вам використовувати онлайн-сервіси ДПС?

7. При впровадженні нових онлайн-сервісів ДПС яким способам отримання інформації Ви б надали перевагу?

8. Як Ви ставитесь до використання спеціалізованих програмних продуктів (мобільні додатки) при доступі до спеціальних онлайн-сервісів ДПС?

9. Як Ви оцінюєте зрозумілість інформації у спеціальних онлайн-сервісах ДПС?

10. Робота якого електронного сервісу викликає найбільше невдоволення?

11. Наскільки Вас влаштовує робота Електронного кабінету за шкалою від 1 до 6, де 1 – дуже погано, а 6 – дуже добре?

12. Наскільки Вас влаштовує робота електронних сервісів, які надаються через «Єдине вікно подання електронної звітності» за шкалою від 1 до 6, де 1 – дуже погано, а 6 – дуже добре?

13. Наскільки Вас влаштовує робота Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР) за шкалою від 1 до 6, де 1 – дуже погано, а 6 – дуже добре?

14. Наскільки Вас влаштовує надання електронних довірчих послуг (Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг/ЕЦП) за шкалою від 1 до 6, де 1 – дуже погано, а 6 – дуже добре?

15. Робота якого режиму Електронного кабінету викликає найбільше невдоволення?

16. Як Ви ставитесь до оновленого інтерфейсу Електронного кабінету?

17. Оцініть зручність алгоритму виконання операцій в ЕК за шкалою від 1 до 6, де 1 – дуже погано, а 6 – дуже добре

18. Оцініть зручність електронних форм ЕК (за шкалою від 1 до 6, де 1 – дуже погано, а 6 – дуже добре

19. Яка найчастіша проблема у Вас виникає при роботі з Електронним кабінетом ДПС?

20. Наскільки Ви задоволені графіком роботи ЦОП за шкалою від 1 до 6, де 1 – зовсім незадоволений, а 6 – дуже задоволений?

21. Наскільки Вас влаштовує облаштування та дизайн ЦОП (зона очікування, покажчики напрямків, вивіски, пандуси тощо)?

22. Як Ви оцінюєте поведінку (ввічливість, уважність тощо) працівників ЦОП?

23. Оцініть, будь ласка, рівень компетентності працівників ЦОП

24. Що б Ви хотіли змінити в ЦОП? Напишіть, будь ласка, свої зауваження, пропозиції, коментарі щодо організації та якості обслуговування в ЦОП

25. Перевагу якому інформаційному ресурсу новин і роз’яснень Ви надаєте?

26. Який інформаційний ресурс ДПС викликає найбільше нарікань?

27. Наскільки зручно Вам користуватись офіційним вебпорталом ДПС за шкалою від 1 до 6, де 1 – дуже погано, а 6 – дуже добре?

28. Наскільки зручно Вам користуватись Загальнодоступним інформаційно-довідковим ресурсом (ЗІР) за шкалою від 1 до 6, де 1 – дуже погано, а 6 – дуже добре?

29. Наскільки Ви задоволені змістовним наповненням (якість, актуальність, оперативність оновлення інформації тощо) інформаційних ресурсів ДПС за шкалою від 1 до 6, де 1 – зовсім незадоволений, а 6 – дуже задоволений?

30. Позначте якою мірою Ви погоджуєтесь із твердженням: «У разі потреби, я можу впевнено звертатися до органів ДПС» (дайте відповідь за шкалою від 1 до 6, де 1 – зовсім не погоджуюсь, а 6 – повністю погоджуюсь)

31. Як Ви оцінюєте роботу органів ДПС в цілому за шкалою від 1 до 6, де 1 – дуже погано, а 6 – дуже добре?

32. Що в роботі органів ДПС необхідно змінити терміново?

33. Напишіть, будь-ласка, свої зауваження, пропозиції, коментарі щодо організації та якості обслуговування (наприклад, удосконалення існуючих та впровадження нових сервісів тощо)

Увага! Ви заповнили не всі обов'язкові поля анкети. Будь-ласка перегляньте анкету та заповніть поля, виділені жовтим фоном.