Державною податковою службою України з 09 листопада 2024 року до 01 грудня 2024 року проведено щорічне дослідження з оцінки задоволеності бізнесу рівнем обслуговування податковими органами.
Опитування проводилося на платформі вебпорталу ДПС шляхом заповнення респондентами опитувальника, питання якого було згруповано за такими напрямками:
електронні сервіси;
центри обслуговування платників (ЦОП);
інформативність;
оцінка роботи органів ДПС в цілому.
Оцінки різним аспектам співпраці платників податків із органами ДПС респонденти давали за шестибальною шкалою, де 6 означає «Дуже добре», а 1 – «Дуже погано», також респонденти могли викласти свій варіант відповіді.
Всього в опитуванні взяли участь 2566 респондентів з усіх областей України, із них 536 – від представників юридичних осіб (20,9 відс. від загальної кількості); 1036 – фізичних осіб – підприємців (самозайнятих осіб) (40,4 відс.) та 994 – фізичних осіб, які не ведуть господарської діяльності (38,7 відс.).
Для отримання електронних сервісів платники найчастіше використовують такий інформаційний ресурс, як ІКС «Електронний кабінет» – 81,3 відс., 8,3 відс. використовують вебпортал ДПС, та 2,1 відс. використовують чат боти.
Для 75,6 відс. респондентів необхідність отримання електронних послуг в період воєнного стану збільшилась.
Загалом готовність звертатися до органів ДПС у разі потреби та оцінка роботи органів ДПС в цілому достатньо високі. Платники оцінюють готовність звертатися на 5,29 балів із 6. Загальна оцінка органів ДПС в цілому становить 5,23 бали із 6.