Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Лист ДФС від 11.04.2016 № 8005/6/99-99-19-03-02-15

опубліковано 18 квітня 2016 о 14:12

Про розгляд листа

 Державна фіскальна служба України розглянула лист платника податку щодо надання послуг електронного цифрового підпису юридичним особам, зареєстрованим після 1 січня 2016 року, та, керуючись статтею 52 Податкового кодексу України (далі – Кодекс), повідомляє.

У зв’язку з набранням чинності з 1 січня 2016 року новою редакцією Закону України від 15 травня 2003 року №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» змінено процедуру державної реєстрації юридичної особи. Зокрема, виключено норму щодо повернення другого примірника установчого документа (положення, статут, зміни до статуту тощо) з відміткою державного реєстратора.

Відповідно до Правил посиленої сертифікації, затверджених наказом Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України від 13.01.2005 №3 (у редакції наказу Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України від 10.05.2006 №50), встановлення юридичної особи здійснюється за її установчими документами (положення, статут юридичної особи тощо) або копіями таких документів, які нотаріально посвідчені відповідно до законодавства.

Зважаючи на відсутність нормативно-правових актів, які б регулювали порядок ознайомлення третіх осіб з установчими документами, що надавалися для здійснення державної реєстрації юридичної особи, акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби України був змушений тимчасово призупинити надання послуг електронного цифрового підпису юридичним особам, зареєстрованим після 01.01.2016, а також тим, які вносили зміни до установчих документів починаючи з 01.01.2016. Офіційне повідомлення про це  було розміщено на офіційному веб-порталі ДФС у рубриці "Новини" за адресою: www.sfs.gov.ua 03.02.2016.

Державною фіскальною службою України  10.02.2016  було відновлено надання послуг електронного цифрового підпису юридичним особам, зареєстрованим після 1 січня 2016 року, які пройшли процедуру державної реєстрації в умовах дії нової редакції Закону України від 15 травня 2003 року №755-IV  "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань", про що було офіційно повідомлено платників податку на офіційному веб-порталі ДФС у рубриці "Новини".

Водночас повідомляємо, що згідно з пунктом 201.10 статті 201 Кодексу реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) має бути здійснена протягом 15 календарних днів, наступних за датою виникнення податкових зобов'язань, відображених у відповідних податкових накладних та/або розрахунках коригування. Штрафні санкції, передбачені статтею 1201 Кодексу,  застосовуються у разі порушення терміну реєстрації податкових накладних в ЄРПН, встановленого пунктом 201.10 статті 201 Кодексу.

 

Голова

Р.М. Насіров