Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Понад 8 тисяч безкоштовних кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів від ДПС отримали мешканці Полтавщини

, опубліковано 09 травня 2025 о 15:09

Протягом січня – квітня 2025 року фахівці сектору реєстрації користувачів сформували 8650 сертифікатів відкритих ключів: у відокремлених пунктах реєстрації м. Полтави – 5828 та м. Кременчука – 2822. Всього понад 4 тисячі платників податків скористалися послугами Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України: 2424 юридичних особи і 1834 фізичних особи. 

У Головному управлінні ДПС у Полтавській області повідомляють, що платники та громадяни Полтавщини, можуть отримати кваліфіковані сертифікати відкритих ключів, звернувшись до відокремлених пунктів реєстрації, які розташовані за адресами: м. Полтава, вул. Європейська, 155, поверх 1, зал № 1, кімната 1, м. Кременчук, вул. Троїцька, 76, поверх 1, кімната 102.

Нагадуємо, що для отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг потрібно:  

1. Ознайомитися з правилами та умовами надання послуг на вебсайті https://ca.tax.gov.ua у розділі «Отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг».  

2. Підготувати необхідні реєстраційні документи (список є на вебсайті).  

3. Прийти до пункту реєстрації з оригіналами документів (адреси вказані в розділі «Контакти» на вебсайті). Якщо у вас є паспорт у «Дії» (версія 2.0+), можна пройти ідентифікацію через смартфон за допомогою функції «Шеринг».  

4. Взяти з собою носій інформації для збереження особистого ключа (захищений носій ключової інформації, з’ємний флеш-носій тощо).  

Зверніть увагу! У пункті реєстрації не надають послуги копіювання, друку чи заповнення документів, а також не здійснюють продаж і не видають носії для ключів.  

Оновити сертифікат можна самостійно через сервіс (дистанційного) повторного формування сертифікатів за електронним запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:  

- чинні сертифікати (наприклад, до закінчення строку їх чинності залишилося декілька днів);  

- незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);  

- особистий ключ, доступний лише користувачу, та не є скомпрометованим.  

Новий сертифікат матиме строк чинності 2 роки. 

Також можна отримати кваліфіковані сертифікати за міжнародними алгоритмами RSA та ECDSA, що спрощує процеси міжнародних транзакцій та співпраці з партнерами з Європейського Союзу.