1. Вид та назва регуляторного акта.
Постанова Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2010 року № 145 „Про внесення зміни до пункту 1 Порядку визначення виробників і покупців спирту та здійснення контролю за його обігом”.
2. Виконавець заходів з відстеження.
Державна фіскальна служба України.
3. Цілі прийняття акта.
Законом України від 21 травня 2009 року № 1391-VI „Про внесення змін до деяких законів України щодо сприяння виробництву та використанню біологічних видів палива” внесено зміни до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95‑ВР „Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів”, якими визначено, що біоетанол – спирт етиловий зневоджений, виготовлений з біомаси або із спирту етилового – сирцю для використання як біопалива.
З метою приведення норм постанови Кабінету Міністрів України від 29 серпня 2002 року № 1266 „Про затвердження Порядку визначення виробників і покупців спирту та здійснення контролю за його обігом” у відповідність до зазначених вище законів України Державна податкова адміністрація України розробила проект постанови Кабінету Міністрів України „Про внесення змін до пункту 1 Порядку визначення виробників і покупців спирту та здійснення контролю за його обігом” (далі – проект постанови).
Проект постанови розроблено з метою забезпечення цілісного державного контролю за виробництвом спирту етилового, у тому числі біоетанолу, запобігання незаконному обігу спирту етилового на території України.
Зокрема, для приведення підзаконних нормативно-правових актів у відповідність до норм Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95‑ВР „Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” проектом постанови передбачено у пункті 1 Порядку визначення виробників і покупців спирту та здійснення контролю за його обігом, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 серпня 2002 року № 1266, слова «високооктанової кисневмісної добавки» замінити словом «біоетанолу».
4. Строк виконання заходів з відстеження.
Березень 2017 року.
5. Тип відстеження.
Періодичне.
6. Методи одержання результатів відстеження.
Для одержання результатів періодичного відстеження застосовувалися статистичні дані та якісні показники.
7. Дані, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних.
Відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювалося шляхом аналізу результативності статистичних та якісних показників, а саме інформації щодо кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія постанови.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта.
Основним показником результативності є здійснення державного контролю у сфері виробництва та обігу спирту, у тому числі біоетанолу, запобігання незаконному обігу спирту етилового на території України та здійснення контролю за додержанням законодавства у сфері виробництва та обігу спирту (біоетонолу).
У березні 2014 року (повторного відстеження) виробництво біоетанолу здійснювало 3 суб’єкти господарювання.
За результатами періодичного відстеження у березні 2017 року виробництво біоетанолу здійснювало 7 суб’єктів господарювання.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.
Прийняття проекту постанови відповідає реалізації єдиної державної політики у сфері виробництва та обігу спирту.
Прийняття постанови забезпечило приведення підзаконних нормативно-правових актів у відповідність до норм Закону України
від 19 грудня 1995 року № 481/95‑ВР „Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів”, зокрема, щодо здійснення контролю за додержанням законодавства у сфері виробництва біоетанолу.
В.о. Голови Державної
фіскальної служби України М.В. Продан