Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про повторне відстеження результативності постанови Кабінету Міністрів України від 07.06.2017 № 393 «Про внесення змін до переліку обставин, що свідчать про наявність загрози виникнення або накопичення податкового боргу, і доказів існування таких обставин»

опубліковано 07 червня 2018 о 17:00

1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер

Постанова Кабінету Міністрів України від 07 червня 2017 р. № 393 «Про внесення змін до переліку обставин, що свідчать про наявність загрози виникнення або накопичення податкового боргу, і доказів існування таких обставин» (далі – постанова).

2. Назва виконавця заходів з відстеження

Державна фіскальна служба України (Департамент погашення боргу).

3. Цілі прийняття акта

Метою прийняття постанови було приведення постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 р. № 1235 «Про затвердження переліку обставин, що свідчать про наявність загрози виникнення або накопичення податкового боргу, і доказів існування таких обставин» у відповідність до вимог Закону України від 21 грудня 2016 року № 1797-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні».

Зокрема, у розділі І Переліку обставин, що свідчать про наявність загрози виникнення або накопичення податкового боргу, і доказів існування таких обставин уточнено найменування органів, уповноважених на надання розстрочення та відстрочення, у зв’язку з адміністративною реформою органів ДФС, а у розділі ІІ цього Переліку – визначення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) та назву документа, що підтверджує факт настання (існування) зазначених обставин, викладено відповідно до статті 141 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні».

4. Строк виконання заходів з відстеження

Червень 2018 року.

5. Тип відстеження

Повторне.

6. Методи одержання результатів відстеження

Відстеження результативності зазначеного регуляторного акта здійснювалося шляхом аналізу якісних та кількісних показників.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних

Відстеження результативності постанови здійснювалося на основі статистичних даних.

Результативність регуляторного акта відстежувалася за зведеною інформацією про суми зборів та надходжень платежів та податків ДФС станом на 01.04.2017 та 01.04.2018.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

Розмір надходжень до бюджету

 

За даними ДКС, органами ДФС забезпечено фактичних надходжень податків і зборів (обов’язкових платежів) до Зведеного бюджету України станом на 01.04.2017 – 202 322,6 млн. гривень, станом на 01.04.2018 – 226 189,9 млн. гривень

Кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія акта

Дія акта поширюється на всіх суб’єктів господарювання (як  на юридичних, так і на фізичних осіб),

які звертаються до контролюючого органу із заявою про розстрочення/відстрочення податкового боргу/грошових зобов’язань 

Час та кошти, витрачені суб’єктами підприємницької діяльності на реалізацію регуляторного акта

Реалізація постанови не потребує додаткових матеріальних та інших витрат суб’єктів господарювання

Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб

 

Високий. Постанову опубліковано:

в Офіційному віснику України, 2017, № 48 (20.06.2017), ст. 1490; на офіційному веб-порталі Верховної Ради України (www.rada.gov.ua); на офіційному веб-порталі ДФС (www.sfs.gov.ua); на сторінці Інформаційно-аналітичного центру «ЛІГА» (www.ligazakon.ua)

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

Затвердження постанови забезпечило приведення у відповідність до вимог чинного законодавства та умов сьогодення переліку обставин, що свідчать про наявність загрози виникнення або накопичення податкового боргу, і доказів існування таких обставин, за наявності яких платник податків звертається до контролюючого органу за розстроченням/відстроченням грошових зобов’язань/податкового боргу.

Таким чином, оцінювання результативності постанови свідчить про досягнення високого рівня визначених цілей та необхідність і доцільність подальшого існування такої постанови.

 

В.о. Голови Державної

фіскальної служби України                                                                     М.В. Продан