Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

ПРОТОКОЛ №19 засідання Комітету з питань митної справи Громадської ради при Державній фіскальній службі України

опубліковано 19 вересня 2016 о 16:15

м. Київ                                                    18 серпня 2016 року

 

Дата та час проведення: 18 серпня 2016 року розпочато о 15 год. 00 хв. 

Місце проведення: м. Київ, Львівська площа, 8, приміщення Конгрес-холу Державної фіскальної служби України

 

Присутні від Державної фіскальної служби:

Продан Мирослав Васильович – В.о. заступника Голови ДФС України.

Демченко Олександр Валентинович – Заступник начальника управління - начальник відділу застосування митних режимів Департаменту організації митного контролю ДФС України.

Педосенко Ігор Миколайович – В.о. директора Департаменту адміністрування митних платежів ДФС України.

 

Присутні від інститутів громадянського суспільства (список додається):

30 членів Комітету з питань митної справи Громадської ради при ДФС України (далі – Комітет), з них 7 осіб – за довіреностями.

6 експертів з дорадчим  голосом.

 

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

 

1. Про сучасний стан та перспективи імплементації норм Угоди СОТ про спрощення процедур торгівлі, а саме щодо статей про публікації і доступність інформації та надання коментарів, консультацій.

2. Продовження обговорення реалізації принципу «Єдине вікно» при здійсненні митного, санітарно-епідеміологічного, ветеринарно-санітарного, фіто санітарного та інших видів контролю.

3. Інформація ДФС України стосовно трансферту технології (комп’ютерної програми) з метою реалізації принципу “Єдине вікно”.

4. Обговорення пропозиції щодо впровадження Комбінованої номенклатури ЄС у частині класифікації товару за кодом 63090000 «Одяг та інші вироби, що використовувалися».

5. Продовження обговорення питання щодо зміни граничної межі неоподатковуваних ПДВ товарів, що  ввозяться в міжнародних поштових та експрес-відправленнях.

6. Різне:

6.1. Пропозиція АМБУ стосовно внесення змін до Митного кодексу України в частині регулювання митно-брокерської діяльності.

6.2. Про напрацювання консолідованих пропозицій Комітету та ДФС.

6.3. Про участь членів Комітету в селекторній нараді з митних питань.

6.4. Питання Комітету на ГР 15.09.2016 – рішення до затвердження.

 

 

СЛУХАЛИ:

Лінніка В.П., який привітав присутніх, запропонував розпочати засідання та затвердити наступний порядок денний:

1. Про сучасний стан та перспективи імплементації норм Угоди СОТ про спрощення процедур торгівлі, а саме щодо статей про публікації і доступність інформації та надання коментарів, консультацій.

2. Продовження обговорення реалізації принципу «Єдине вікно» при здійсненні митного, санітарно-епідеміологічного, ветеринарно-санітарного, фіто санітарного та інших видів контролю.

3. Інформація ДФС України стосовно трансферту технології (комп’ютерної програми) з метою реалізації принципу “Єдине вікно”.

4. Обговорення пропозиції щодо впровадження Комбінованої номенклатури ЄС у частині класифікації товару за кодом 63090000 «Одяг та інші вироби, що використовувалися».

5. Продовження обговорення питання щодо зміни граничної межі неоподатковуваних ПДВ товарів, що  ввозяться в міжнародних поштових та експрес-відправленнях.

6. Різне:

6.1. Пропозиція АМБУ стосовно внесення змін до Митного кодексу України в частині регулювання митно-брокерської діяльності.

6.2. Про напрацювання консолідованих пропозицій Комітету та ДФС.

6.3. Про участь членів Комітету в селекторній нараді з митних питань.

6.4. Питання Комітету на ГР 15.09.2016 – рішення до затвердження.

 

Заперечень не надійшло. Рішення прийнято одноголосно.

 

ВИРІШИЛИ:

Затвердити наступний порядок денний:

1. Про сучасний стан та перспективи імплементації норм Угоди СОТ про спрощення процедур торгівлі, а саме щодо статей про публікації і доступність інформації та надання коментарів, консультацій.

2. Продовження обговорення реалізації принципу «Єдине вікно» при здійсненні митного, санітарно-епідеміологічного, ветеринарно-санітарного, фіто санітарного та інших видів контролю.

3. Інформація ДФС України стосовно трансферту технології (комп’ютерної програми) з метою реалізації принципу “Єдине вікно”.

4. Обговорення пропозиції щодо впровадження Комбінованої номенклатури ЄС у частині класифікації товару за кодом 63090000 «Одяг та інші вироби, що використовувалися».

5. Продовження обговорення питання щодо зміни граничної межі неоподатковуваних ПДВ товарів, що  ввозяться в міжнародних поштових та експрес-відправленнях.

6. Різне:

6.1. Пропозиція АМБУ стосовно внесення змін до Митного кодексу України в частині регулювання митно-брокерської діяльності.

6.2. Про напрацювання консолідованих пропозицій Комітету та ДФС.

6.3. Про участь членів Комітету в селекторній нараді з митних питань.

6.4. Питання Комітету на ГР 15.09.2016 – рішення до затвердження.

 

З питання 1 Порядку денного

СЛУХАЛИ:

Демченка О.В., який повідомив, що координатором імплементації норм Угоди СОТ про спрощення процедур торгівлі є Міністерство економічного розвитку та торгівлі України. Участь ДФС передбачена чинним законодавством. Матеріали з діяльності ДФС публікуються в таких друкованих виданнях, як Офіційний вісник, Урядовий кур'єр, Голос України, а також розміщуються на офіційному сайті ДФС України.

Наприкінці серпня в ДФС розпочне роботу центр обслуговування платників, діяльність якого буде направлення на надання консультацій, розглядів звернень підприємств в тому числі пов’язаних з наданням послуг, які надаються ДФС.

Федорова О.І., який повідомив, що 07.12.13. Завершено переговори щодо Угоди СОТ про спрощення процедур торгівлі (далі – УСПТ) в складі так званого «Балійського пакету» - документ WT/MIN(13)/36 - WT/L/911.

14.08.14р. Україною здійснено нотифікацію окремих заходів УСПТ (по категорії А) – документ WT/PCTF/N/UKR1.

27.11.14р. УСПТ відкрита для прийняття членами СОТ – документ WT/L/940.

04.11.15. Україною здійснено ратифікацію УСПТ – Закон України «Про ратифікацію Протоколу про внесення змін до Марракеської угоди про заснування Світової організації торгівлі» (від 04.11.15 № 745-VIII). Фактами підписання та ратифікації УСПТ Україна підтвердила не тільки взяття на себе зобов’язань, що містяться в УСПТ, але й готовність до їх реалізації на практиці (на умовах, обумовлених УСПТ) з моменту набуття чинності цієї угодою.

З огляду на особливості реалізації УСПТ, можна говорити про два стани, в яких перебуватимуть країни-члени СОТ відносно цієї угоди:

Перший – з моменту набуття чинності УСПТ:

- по заходах, нотифікованих за категорією А – відразу забезпечується стан відповідності законодавства і практики вимогам, викладеним в заходах;

- по заходах, нотифікованих за категоріями В, С – конкретизувати дати, починаючи з яких країна забезпечуватиме стан відповідності законодавства і практики вимогам, викладеним в заходах.

Другий – після дати реалізації останнього (за часом) заходу, нотифікованого за категорією В чи С:

- по всіх заходах УСПТ забезпечується стан відповідності законодавства і практики вимогам, викладеним в заходах.

Саме другий стан можна характеризувати як стан повної імплементації норм УСПТ в національне законодавство і практику.

Сьогодні ж необхідно зосередитись на потребі досягнення Україною першого стану – імплементація тих заходів, які вже нотифіковані за категорією А, та визначеність зі строками імплементації інших заходів, які ще не нотифіковані в жодній категорії.

Зобов’язання щодо публікацій, доступності інформації, можливості надання коментарів, консультацій містяться у шести пунктах статей 1, 2 УСПТ. Два з цих пунктів (п. 1 «Опублікування» та п. 2 «Інформація, доступна через Інтернет» статті 1 УСПТ) вже нотифіковані Україною за категорією А. Тобто, по них з моменту набуття чинності УСПТ має відразу забезпечуватися стан відповідності законодавства і практики вимогам, викладеним в заходах.

Справедливо було б відмітити, що зміст сайту ДФС все ж таки зазнає змін в напрямі досягнення формальної відповідності пунктам 1, 2 статті 1 УСПТ.

Наприклад, перегляд розділу «Митна справа» інструменту «Інтерактивна мапа» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua/) дає підстави вважати, що ДФС приймає до уваги результати згаданого дослідження та обговорень.

Але таких змін явно недостатньо для досягнення стану, що випливає з позиції (а) підпункту 2.1 пункту 2 статті 1 УСПТ.

Пункти 1, 2 статті 2 «Можливість надання коментарів, інформування до набрання чинності та консультації» УСПТ ще не нотифіковані Україною в жодній категорії. За результатами дослідження та проведених обговорень було запропоновано (виходячи з типу зобов’язання, відмінного від «Буде», та наявності в національній практиці формальних ознак відповідності) пункт 1 нотифікувати за категорією А, пункт 2 – за категорією В.

Однак, варто прийняти до уваги коментарі стосовно відповідності змістовної (не формальної) сторони національної практики вимогам цих пунктів.

Перспективи імплементації норм Угоди СОТ про спрощення процедур торгівлі залежить від активності органів державної влади, в тому числі – в напрямі створення Національного комітету з питань спрощення процедур торгівлі як органу, що має об’єднати численні проблемні питання, які випливають з УСПТ.

 

Продана М.В., який запропонував найближчим часом провести зустріч для обговорення пропозицій представників громадськості щодо удосконалення виконання умов по імплементації норм Угоди СОТ про спрощення процедур торгівлі.

 

Виступили: Трусов С.І., Хівренко І.О., Бричко О.С., Ізотов  С.В., Ліннік В.П., Луговець В.А. 

 

ГОЛОСУВАЛИ: 

за – 30

проти – 0

утрималось - 0. 

 

ВИРІШИЛИ:

1. Інформацію Заступника начальника управління – начальника відділу застосування митних режимів Департаменту організації митного контролю ДФС України Демченка О.В. та представника ТОВ «ППЛ 33-35» Федорова О.О. прийняти до відома.

2. Прийняти участь у робочій зустрічі представників Комітету та ДФС 29.08.2016р. щодо імплементації норм Угоди СОТ про спрощення процедур торгівлі.

3. Рекомендувати ДФС провести консультації відносно моніторингу прийнятих нормативно-правових актів - економічних наслідків та досягнення цілей.

4. В строк до 10.09.2016 року спільними зусіллями всіх членів Комітету підготувати пропозиції щодо удосконалення сайту ДФС. Пропозиції направляти Трусову С.І. Відповідальним за підготовку пропозицій призначити Трусова С.І.

На наступному засіданні Комітету, 14.09.2016р., розглянути та затвердити пропозиції, винести на голосування для затвердження Громадській Раді 15.09. 

 

З питання 2 Порядку денного

СЛУХАЛИ:

Терещенка С.І., який повідомив про результати участі у зустрічі з представниками ДФСУ з питання впровадження принципів «Єдиного вікна». Позитивним результатом впровадження принципів «Єдиного вікна» є обов’язок всіх державних контролюючих органів прийняти рішення щодо завершення митного оформлення протягом чотирьох годин.

Зауваження до принципу «Єдиного вікна» - це не впровадження принципу «Єдине вікно» у пунктах пропуску на кордонах та невиконанні рекомендації Європейської економічної комісії ООН 33, 34, 35.

Також положенням не визначено порядку основи використання автоматизованої системи аналізу та управління ризиків. Запровадження сканованих копій документів для прийняття рішень щодо завершення процедури митного контролю та оформлення свідчить, що рішення щодо наявності ризиків буде прийматися посадовою особою суб’єктивно. На підставі чого буде прийматися суб’єктивне управлінське рішення. Тобто обрання доцільних форм митного контролю. Підсумок – такі положення свідчать про формування джерел корупційних ризиків.

В супереч положенням статті 259 Митного кодексу України, попередня митна декларація продовжується використання виключно як повідомлення про намір ввезення товарів на митну територію та документ контролю доставки, а не як заява, як митна декларація на підставі якої можна розпочати та завершити митне оформлення. До митних органів після завершення процедури доставки необхідно знову подавати митну декларацію. Таким чином положення про принцип «Єдине вікно» закріплює негативну практику нехтування положеннями Митного кодексу України.

Впровадження такого інформаційного обміну в системі «Єдине вікно» не дозволить забезпечити інформаційний обмін з митними органами суміжних держав.

 

Виступили: Продан М.В., Платонов О.І., Федоров О.І., Онищенко Л.А., Шевельова Н.,

 

Лінніка В.П., який запропонував:

а)  подякувати експерту Терещенко С.С. за проведену роботу.

б) обговорити стан впровадження принципу “Єдине вікно” спільно з учасниками селекторної наради в ДФС 25.08.2016. Зібрати інформацію від представників громадськості в усіх областях України щодо цього питання.

в)  заслухати інформацію щодо врахування пропозицій, які було направлено від Комітету до ДФСУ, на черговому засіданні 14.09.2016р.   

 

ГОЛОСУВАЛИ: 

за – 30

проти – 0

утрималось - 0.

 

ВИРІШИЛИ:

1. Подякувати експерту Терещенко С.С. за проведену роботу.

2. Обговорити стан впровадження принципу “Єдине вікно” спільно з учасниками селекторної наради в ДФС 25.08.2016. Зібрати інформацію від представників громадськості в усіх областях України щодо цього питання.

3. Заслухати інформацію щодо врахування пропозицій, які було направлено від Комітету до ДФСУ, на черговому засіданні 14.09.2016р. 

 

З питання 3 Порядку денного

СЛУХАЛИ:

Онищенко Л.А., яка поінформувала про звернення до ДФСУ з питання трансферту технології (комп’ютерної програми яка викристовується при реалізації принципу “Єдине вікно”).

 

ГОЛОСУВАЛИ: 

за – 30

проти – 0

утрималось - 0.

 

ВИРІШИЛИ:

1. Інформацію прийняти до відома. Очікуємо  відповідь ДФСУ на звернення Комітету з цього питання.

 

З питання 4 Порядку денного

СЛУХАЛИ:

М’ясоєдова В.В., який повідомив що згідно з УКТЗЕД одяг та інші вироби, що використовувалися, класифікуються у товарній позиції 6309 00 00 за такими кодами: 6309 00 00 10 – взуття; 6309 00 00 20 – одяг і додаткові речі до одягу та їх частини; 6309 00 00 90 – інші вироби, крім взуття, одягу,  додаткових речей до одягу та їх частини, що використовувалися.

Відповідно до положень примітки 3 до групи 63 Закону України від 19 вересня 2013 року № 584-VІІ «Про Митний тариф України» до товарної позиції 6309 включаються тільки: а) вироби з текстильних матеріалів: одяг і додаткові речі до одягу та їх частини; ковдри та пледи дорожні; білизна постільна, столова, туалетна або кухонна; вироби для меблювання, крім килимів товарних позицій 57015705, та меблево-декоративних тканин і гобеленів товарної позиції 5805; б) взуття і головні убори з будь-якого матеріалу, крім азбесту.

Для включення до цієї товарної позиції зазначені вище вироби повинні одночасно відповідати таким вимогам: мати помітні ознаки використання (носіння), та поставлятися навалом (без упаковки) або у тюках, мішках чи аналогічних упаковках.

Національна деталізація коду 6309 00 00 у Митному тарифі України здійснена відповідно до Закону України від 22 грудня 2011 року № 4234-VI „Про внесення змін до Митного тарифу України, затвердженого Законом України „Про Митний тариф України” та інших законів України щодо опису та ставок ввізного мита на деякі товари”.

Міжнародними угодами, що зобов’язують Україну забезпечувати однакові підходи до класифікації товарів для митних цілей, є такі: Міжнародна конвенція з Гармонізованої системи опису та кодування товарів ВМО (стаття 3). Україна приєдналася до цієї Конвенції відповідно Указу Президента від 17 травня 2002 року № 466/2002 «Про приєднання України до Міжнародної конвенції про Гармонізовану систему опису та кодування товарів»; Угода про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони (статті 28, 76 та 356).

Згідно з положеннями Міжнародної конвенції про Гармонізовану систему опису та кодування товарів, Митного кодексу України та Закону України від 19 вересня 2013 року № 584-VII «Про Митний тариф України», Постановою Кабінету Міністрів України від  21 травня 2012 року № 428 «Про затвердження Порядку ведення Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» встановлено, що УКТЗЕД складається на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів ВМО з урахуванням Комбінованої номенклатури Європейського Союзу.

Зазначив, що згідно Гармонізованої системи опису та кодування товарів і УКТЗЕД за товарною позицією 6309 не проводиться подальше розділення на товарні підпозиції та категорії розділення товарів, а сама УКТЗЕД побудована за принципом ієрархічного розташування товарів, тобто довший код УКТЗЕД (вищій рівень деталізації) має повторювати код нижнього рівня деталізації. 

Деталізація товарів на національному рівні в УКТЗЕД є інструментом для збереження ставок ввізного мита. Коди (два або більше), яким відповідають однакові ставки ввізного мита, згортаються в один код.

Звернув увагу на те, що, митні ставки для деталізованої за УКТЗЕД товарної категорії 6309 0000 на товарні підкатегорії є однаковими.

Зауважив, що деталізація товарної позиції/категорії на національному рівні, яка додатково не розгорнута згідно Гармонізованої системи опису та кодування товарів ВМО, є недоцільною.

На підставі викладеного, а також з метою уніфікації статистичних та номенклатурних  даних, звернувся з проханням поставити на голосування питання про підтримку пропозиції впровадження  єдиного митного коду для всіх товарних підкатегорій товарної позиції 6309, а саме - 6309 0000 00.

 

Виступили: Бородиня О.Г., Ізотов С.В., Ізовіт Т.Л., Потапова Н.В., Луговець В.А.

 

ГОЛОСУВАЛИ: 

за – 30

проти – 0

утрималось - 0.

 

ВИРІШИЛИ:

1. Рекомендувати Асоціації «Ділери одягу секунд-хенд» звернутися до ДФС щодо своєї пропозиції по впровадженню  єдиного митного коду для всіх товарних підкатегорій товарної позиції 6309, а саме - 6309 0000 00.

2. Звернутися до ДФС  з прохання надати копію відповіді на звернення Асоціації «Ділери одягу секунд-хенд» по впровадженню  єдиного митного коду для всіх товарних підкатегорій товарної позиції 6309, а саме - 6309 0000 00. 

 

З питання 5 Порядку денного

СЛУХАЛИ:

Пероганіча Ю.Й., який зауважив, що згідно з українським митним законодавством поняття «митні платежі» включає мито, податок на додану вартість та акцизний податок із ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції); (п.27 ч. 1 ст. 4 Митного кодексу України). Відповідно до положень Митного та Податкового кодексів України, товари (крім підакцизних), сумарна фактурна вартість яких не перевищує еквівалент 150 євро, що переміщуються (пересилаються) на митну територію України на адресу одного одержувача в одній депеші від одного відправника у міжнародних поштових відправленнях, на адресу одного одержувача в одному вантажі експрес-перевізника від одного відправника у міжнародних експрес-відправленнях, а також товари (крім підакцизних), сумарна фактурна вартість яких не перевищує еквівалент 150 євро, що переміщуються у несупроводжуваному багажі, підлягають усному декларуванню на підставі товаросупровідних документів та не є об’єктами оподаткування митними платежами (ст. 234, ч. 6 ст. 374 Митного кодексу України, ст. 196.1.17. Податкового кодексу України).

Останнім часом набуває масовості використання недобросовісними підприємцями схеми роздрібнення товарних партій на частини вартістю до €150 та пересилання їх міжнародними поштовими та експрес-відправленнями з метою безмитного ввезення на територію України на підставі ч. 6 ст. 374 Митного кодексу України. Такі товари в подальшому консолідуються в товарні партії та розповсюджуються через торгові мережі.

Зокрема, за інформацією митниць ДФС кількість отриманих у 2015 році неоподатковуваних міжнародних поштових та експрес-відправлень (вартістю до 150 євро) склала 19 283 777 шт., що перевищило відповідні обсяги 2014 року на 42%.

Зростання обсягів безмитного пересилання товарів в Україну призводить до зменшення надходжень податків, що, в свою чергу, негативно позначається на доходній частині бюджету.

Згідно з наданими ДФС даними в 2015 році загальний обсяг митних платежів з товарів, які були переміщені на митну територію України у міжнародних поштових та експрес-відправленнях та вартість яких перевищила еквівалент 150 євро, склав більше 2 млрд. грн. За попередніми розрахунками, при зниженні граничної межі неоподатковуваних товарів, що ввозяться в міжнародних поштових та експрес-відправленнях, зі 150 до 22 євро, доходна частина бюджету збільшиться щонайменше на 4,7 млрд. грн.

Використання порогових обмежень недобросовісними підприємцями для ввезення на територію України товарних партій з комерційною метою, по-перше, призводить до несплати відповідних податків, по-друге, робить економічно недоцільним легальний імпорт та розвиток вітчизняного рітейлу.

В Європейському Союзі операції з переміщення (пересилання) товарів на адресу одного одержувача (юридичної або фізичної особи) в одній депеші від одного відправника у міжнародних поштових відправленнях, на адресу одного одержувача (юридичної або фізичної особи) в одному вантажі експрес-перевізника від одного відправника у міжнародних експрес-відправленнях, якщо їх сумарна фактурна вартість не перевищує еквівалент 150 євро, не обкладаються митом (Регламент  ЄС № 1186/2009, Директива Ради Європи № 2007/74/ЄС). Проте податок на додану вартість стягується, коли сумарна фактурна вартість товарів, що є об’єктом таких операцій, перевищує еквівалент 22 євро, а для подарунку – якщо його вартість перевищує 45 євро. Зокрема, Директивою Ради Європи 2009/132/EC від 19.10.2009, передбачається, що ПДВ стягується, якщо вартість товару перевищує поріг від €10 до €22 (залежно від законодавства конкретної країни). Директивою Ради Європи 2006/79/EC від 05.10.2006 встановлено звільнення від оподаткування імпорту невеликих партій товарів незначної вартості, тобто товарів не пов’язаних зі здійсненням підприємницької діяльності, які пересилаються безоплатно від однієї приватної особи до іншої приватної особи та мають випадковий характер, якщо їхня вартість не перевищує €45.

Зважаючи на досвід європейських країн, запропонував знизити «поріг» неоподатковуваного ПДВ імпорту товарів, що пересилаються у міжнародних поштових та експрес-відправленнях, зі 150 євро до 22 євро. Граничну межу для обкладення ввізним митом залишити на рівні 150 євро.

 

Виступили: Гриньов Ю.І., Івасів А.В., Терещенко С.С., Агарков І.Ю., Арасланова С.В., Муратов І.М., Ізовіт Т.Л., Бородиня О.Г., Луговець В.А.

 

ГОЛОСУВАЛИ: 

за – 27

проти – 1

утрималось - 2.

 

ВИРІШИЛИ:

1. Не підтримувати пропозицію Пероганіча Ю.Й.

СЛУХАЛИ:

Ізотов С.В., ознайомив членів Комітету з пропозицією АМБУ стосовно внесення змін до Митного кодексу України в частині регулювання митно-брокерської діяльності. Запросив всіх бажаючих брати участь у роботі по внесенню таких змін.

 

Виступили: Бричко О.С.

 

ГОЛОСУВАЛИ: 

за – 30

проти – 0

утрималось - 0.

 

ВИРІШИЛИ:

1. Інформацію Ізотова С.В. прийняти до відома.

 

З питання 6.2 Порядку денного

СЛУХАЛИ:

Лінніка В.П., ознайомив присутніх з необхідністю  подати до ДФС консолідовані пропозиції Комітету щодо невирішених питань взаємодії в напрямку роботи над  нормативно-правовими актами. Повідомив, що зазначені пропозиції необхідно напрацювати в строк до 28.08.2016р. та подати до ДФС в строк до 30.08.2016.

 

ГОЛОСУВАЛИ: 

за – 30

проти – 0

утрималось - 0. 

 

ВИРІШИЛИ:

1. В строк до 28.08.2016 року розробити консолідовані пропозиції Комітету щодо невирішених питань взаємодії в напрямку роботи над  нормативно-правовими актами.

2. Подати від імені Комітету до ДФС розробити консолідовані пропозиції щодо невирішених питань взаємодії в напрямку роботи над  нормативно-правовими актами в строк до 30.08.2016р.

 

З питання 6.3 Порядку денного

СЛУХАЛИ:

Лінніка В.П., який повідомив про проведення 25.08.2016р. селекторної наради ДФС України з митних питань. Запропонував зібрати інформацію від представників громадськості в усіх областях України щодо  питання запровадження принципу “Єдине вікно”.

 

Виступили: Богомолов А.Ю., Терещенко С.С.

 

ГОЛОСУВАЛИ: 

за – 30

проти – 0

утрималось - 0.

 

ВИРІШИЛИ:

1. В строк до 24.08.2016 року подати на електронну адресу Секретаря Комітету повідомлення про участь у селекторній нараді із зазначенням питань до обговорення. 

 

 

Голова Комітету

з питань митної справи

ГР ДФС України                            В.П. Ліннік

 

 

Секретар Комітету

з питань митної справи

ГР ДФС України                         Т.М. Ткаченко