Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Безбар’єрна комунікація: податківці на тренінгу навчалися етиці взаємодії та технікам допомоги собі і оточуючим

, опубліковано 23 травня 2025 о 16:10

Про безбар’єрність і важливість дотримання її принципів та складових говорили сьогодні учасники тренінгу «Безбар’єрна комунікація», організованого у межах Національного тижня безбар’єрності. До заходу долучилися представники органів ДПС, зокрема, працівники ЦОП та підрозділів комунікацій.

Спікер тренінгу – регіональна координаторка Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» у м. Києві, завідувачка відділенням психологічної реабілітації Київського міського центру реабілітації «Аскольд» Світлана Шпак.

Вона ознайомила учасників з:

- видами та принципами безбар’єрності, 

- правилами використання термінології, 

- етикою взаємодії у періоди стресу,

- методами реагування на різні виклики, 

- особливостями спілкування із людьми з досвідом війни,

- допомогою дітям у тривожних ситуаціях.

Отримані знання та навички податківці зможуть використати не лише у спілкуванні з платниками податків, але й в особистому житті. Адже тренінг містив чимало корисної інформації та практичних вправ для підтримки ментального здоров’я та психологічного стану, що дуже важливо у воєнний час.

Як відзначила заступник Голови Державної податкової служби України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Наталія Калєніченко, однією з ознак розвинутого суспільства є його здатність подбати про всіх і кожного.

«У суспільстві, яке прагне бути справедливим, сучасним і відкритим – це не просто вимога часу, а показник людяності і поваги. Це – не лише про пандуси і ліфти. Це – про ставлення до інклюзивності, доступності послуг, інформації, можливостей незалежно від фізичних, вікових, мовних чи соціальних особливостей людини», – зазначила Наталія Калєніченко.

ДПС – активний учасник реалізації таких соціально значимих проєктів та є транспарентною, сучасною та технологічною службою, яка надає якісні та зручні послуги платникам.

 

 #тиждень_безбарєрності

Фотоматеріали по темі

  • Безбар’єрна комунікація: податківці на тренінгу навчалися етиці взаємодії та технікам допомоги собі і оточуючим