Державна податкова служба України забезпечила доступність 100 % консультацій та послуг, що надаються в Центрах обслуговування платників (ЦОП), для людей з порушеннями слуху.
Послугу перекладу на жестову мову впроваджено в усіх Центрах обслуговування платників на території України, що дає змогу відвідувачам з порушеннями слуху отримувати будь-яку консультацію чи послугу на рівних умовах з іншими платниками податків.
З метою урахування потреб усіх відвідувачів, зокрема осіб з порушеннями слуху, у ЦОПах:
- забезпечено технічну можливість перекладу на жестову мову в режимі реального часу;
- впроваджуються тактильні та візуальні елементи доступності;
- працівники ЦОП пройшли відповідне навчання з питань інклюзивної та безбар’єрної комунікації.
У Центрах обслуговування платників відвідувачі можуть скористатися повним переліком послуг, зокрема, отримати адміністративні послуги, консультації, електроні довірчі послуги, подати податкову звітність, кореспонденцію щодо отримання адміністративних послуг, а також інші документи (звернення громадян, запити на отримання публічної інформації тощо).
Таким чином, кожна послуга – від отримання довідки до консультації – є рівною мірою доступною для всіх відвідувачів без винятку.
ЦОПи також оснащені електронною чергою, зручними секторами очікування, можливістю попереднього запису та зрозумілою навігацією.
Це є важливим кроком у реалізації принципів безбар’єрності, рівного доступу до державних послуг та недискримінації.