Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Податківцями Сумщини донараховано 8 млн грн штрафних санкцій за результатами фактичних перевірок у сфері обігу пального

, опубліковано 20 квітня 2021 о 09:32

З метою боротьби із нелегальним обігом і роздрібною торгівлею пальним, на виконання доручень уряду та Голови Державної податкової служби України Головним управлінням ДПС у Сумській області на постійній основі вживаються відповідні контрольно-перевірочні та інформаційні заходи, зокрема в межах роботи міжвідомчої робочої групи, яка працює при Сумській обласній державній адміністрації.

Відповідно до  статистичних даних на території області обліковується: 40 суб’єктів господарювання, які отримали 166 ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним через АЗС; 41 платник податків, який має ліцензії на право оптової торгівлі, та 807 суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на 937 визначених місць зберігання пального.

З урахуванням встановленого мораторію на проведення контрольно-перевірочних заходів, згідно з карантинними обмеженнями, податкові органи здійснюють фактичні перевірки в частині дотримання вказаною категорію платників податків законодавства щодо: обліку, ліцензування, виробництва, зберігання, транспортування та обігу пального, його цільового використання,                     а також обладнання акцизних складів витратомірами та рівномірами лічильниками.

Так, з початку звітного року з метою здійснення відповідного контролю фахівцями підрозділів фактичних перевірок та контролю за підакцизними товарами Головного управління ДПС у Сумській області було проведено 47 фактичних перевірок за місцями реалізації, відпуску та/або зберігання пального, у т.ч. 20 перевірок автозаправочних станцій.   

Фактичними перевірками було виявлено: 21 випадок використання суб’єктами господарювання 169 одиниць техніки, для заправки якої використовується пальне, інформація стосовно цієї техніки відсутня в інформаційних базах ДПС, як визначені об’єкти оподаткування; 18 випадків необладнання та/або відсутності реєстрації в Єдиному державному реєстрі 91 витратоміра-лічильника та рівнеміра-лічильника на акцизних складах; 15 випадків незабезпечення своєчасного подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки та обсяг обігу пального; 3 випадки порушення порядку проведення розрахунків (2 факти не зазначення у чеках РРО кодів УКТ ЗЕД при реалізації пального та не внесення касового апарату до ліцензії); 2 випадки оптової торгівлі та 3 факти зберігання пального без отримання відповідних ліцензій та 1 випадок відсутності з вини платника податку реєстрації акцизного складу у системі електронного адміністрування реалізації пального.

Загальна сума санкцій, передбачена за фактами виявлених порушень законодавства, контроль за яким покладено на органи державної податкової служби, під час проведення фактичних перевірок у 2021 році щодо обігу пального складає близько 8 млн  гривень.