Взаємодія особи – нерезидента з контролюючим органом здійснюються через спеціальне портальне рішення для користувачів нерезидентів, які надають електронні послуги (далі – Кабінет особи – нерезидента – платника ПДВ).
Виконання дій по додаванню відомостей про представника особи-нерезидента здійснюється відповідно до «Зміна представника особи-нерезидента».
Режим «Налаштування» Кабінету особи-нерезидента – платника ПДВ надає можливість представнику, вказаному у заяві на реєстрацію платником ПДВ на підставі якої відбулась реєстрація (перереєстрація) платника ПДВ, додавати уповноважених осіб особи-нерезидента.
Для додавання уповноваженої особи особи-нерезидента необхідно:
1. Натиснути кнопку «Додати»
2. Вказати електронну пошту та прізвище ім’я, по батькові уповноваженої особи.
3. Визначити уповноваженій особі права доступу до інформації особи-нерезидента в Кабінеті особи-нерезидента із переліку:
- Подання декларацій
- Подання скарг
- Листування з контролюючим органом
- Перегляд інформації з режимів.
4. Перевірити правильність заповнення форми та натиснути «Зберегти».
У разі необхідності особа-нерезидент може:
а) змінювати надані уповноваженій особі права доступу до інформації особи-нерезидента;
Для зміни наданих прав доступу до інформації особи-нерезидента необхідно:
у режимі «Налаштування» обрати уповноважену особу
натиснути кнопку («Редагувати»)
внести необхідні зміни
натиснути «Зберегти»
б) припиняти повноваження уповноважених осіб.
Для припинення повноважень уповноваженої особи особи-нерезидента необхідно:
у режимі «Налаштування» обрати уповноважену особу
натиснути кнопку («Видалити»)
підтвердити вибір