Взаємодія  особи – нерезидента з контролюючим органом здійснюються через спеціальне портальне рішення для користувачів нерезидентів, які надають електронні послуги (далі – Кабінет особи – нерезидента – платника ПДВ).   
        Виконання дій по додаванню відомостей про представника особи-нерезидента здійснюється відповідно до «Зміна представника особи-нерезидента».   
        Режим «Налаштування» Кабінету особи-нерезидента – платника ПДВ надає можливість представнику, вказаному у заяві на реєстрацію платником ПДВ на підставі якої відбулась реєстрація (перереєстрація) платника ПДВ, додавати уповноважених осіб особи-нерезидента.   
         
   
        Для додавання уповноваженої особи особи-нерезидента необхідно:   
        1. Натиснути кнопку «Додати»   
         
   
        2. Вказати електронну пошту та прізвище ім’я, по батькові уповноваженої особи.   
        3. Визначити уповноваженій особі права доступу до інформації особи-нерезидента в Кабінеті особи-нерезидента із переліку:   
        - Подання декларацій   
        - Подання скарг   
        - Листування з контролюючим органом   
        - Перегляд інформації з режимів.   
        4. Перевірити правильність заповнення форми та натиснути «Зберегти».   
         
   
         
   
        У разі необхідності особа-нерезидент може:   
        а) змінювати надані уповноваженій особі права доступу до інформації особи-нерезидента;   
        Для зміни наданих прав доступу до інформації особи-нерезидента необхідно:   
        у режимі «Налаштування» обрати уповноважену особу   
        натиснути кнопку («Редагувати»)   
        внести необхідні зміни   
        натиснути «Зберегти»   
         
   
        б) припиняти повноваження уповноважених осіб.   
        Для припинення повноважень уповноваженої особи особи-нерезидента необхідно:   
        у режимі «Налаштування» обрати уповноважену особу   
        натиснути кнопку («Видалити»)   
        підтвердити вибір   
        