Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Подання звернення

Громадяни можуть викласти свої звернення:

- надіславши на поштову адресу: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8;

- через Контакт-центр ДПС за телефоном: 0800 501 007, послідовно натиснувши на інтерактивному голосовому автовідповідачі кнопки «5» та «2»;

- з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку, надіславши на електронну поштову адресу:

 

! у вигляді сканкопії чи фотокопії письмового звернення з підписом* заявника із зазначенням дати та місця проживання або підписане кваліфікованим електронним підписом;

- через інформаційно-комунікаційну систему Електронний кабінет за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua (з використанням кваліфікованого електронного підпису).

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, відповідно до частини восьмої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» буде повернуто заявнику з відповідним роз’ясненням не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

* Відповідно до визначення, наведеного у Великому тлумачному словнику сучасної української мови, підпис – це «прізвище або ініціали, написані власноручно під текстом, малюнком, картиною і т. ін., як свідчення авторства або потвердження чого-небудь» (7-е видання: Великий тлумачний словник сучасної української мови (з дод. і допов. на CD)/Уклад. і голов. Ред. В.Т. Бусел – К.: Ірпінь: ВТФ «Перун», 2009 – 1736 с.: іл. – ISBN 966-569-013-2).Також, згідно з Юридичною енциклопедією підпис визначається як «графіч. начерк, який означає особу його виконавця і здійснюється нею з метою посвідчення документа або підтвердження відомостей, що містяться у док-ті й свідчать про певне відношення до них того, хто розписується.» (Юридична енциклопедія; В 6 т./ Редкол.: Ю70 Ю.С. Шемшученко (голова редкол.) та ін. – К.: «Укр. енцикл.», 1998. ISBN 966-7492-00-1).

Графік роботи та телефони:

Надання інформації щодо реєстрації вхідної кореспонденції за зверненнями громадян здійснюється відділом обліку звернень громадян та  контролю за їх розглядом управління організації розгляду звернень громадян та забезпечення доступу до публічної інформації Департаменту організації роботи Служби у робочі дні за графіком: понеділок – п’ятниця з 8 год. 30 хв. до 12 год. 30 хв. та з 13 год. 00 хв. до 16 год. 30 хв. за телефоном (044) 279 79 78.

Форма подання звернення громадянина:

Форма подання письмового звернення до ДПС, що надсилається засобами поштового зв’язку або з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

Зразок документального оформлення письмового звернення громадянина до ДПС.