За січень-червень 2020 року до Головного управління ДПС в Одеській області надійшло 352 письмових звернення громадян, з них 351 заява та 1 скарга.
Основні питання, які порушувалися громадянами стосувалися інформування про ухилення від сплати податків, контрольно-перевірочної роботи, податку на майно, роз’яснень з загальнодержавних податків, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, реєстраційних номерів облікових карток.
Всі звернення розглянуті та вчасно надані відповіді.
На сьогодні органи державної податкової служби України відповідно до Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (далі – Закон № 393/96-ВР) приймає та опрацьовує звернення громадян незалежно від обраного громадянином способу надсилання таких звернень.
Так, статтею 5 Закону № 393/96-ВР передбачено надсилання громадянами письмового звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
Головним управлінням ДПС в Одеській області прийом електронних звернень від громадян здійснюється на електронну адресу od.zvernennya@tax.gov.ua.
Водночас частиною сьомою статті 5 Закону № 393/96-ВР встановлено, що при надсиланні звернення громадянина з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення) застосування електронного цифрового підпису не вимагається.
При цьому Законом № 393/96-ВР встановлено вимоги до письмового звернення (у т. ч. надісланого засобами електронного зв’язку), а саме: у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, виклад суті порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути вказано електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.