Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Важливий вектор роботи податківців Дніпропетровщини – розгляд звернень громадян

, опубліковано 18 листопада 2021 о 16:09

«Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі», – зазначила начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганна Чуб.

ГУ ДПС здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли як у письмовому, так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі dp.zvern436@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС

Протягом січня – жовтня 2021 року до ГУ ДПС надійшло 638 звернень громадян. Основні питання, які порушувалися громадянами у заявах, стосувалися, зокрема, консультацій з питань податкового законодавства – 221 звернення, контрольно-перевірочної роботи – 191 звернення, обліку у Державному реєстрі – 55 звернень.

Нагадуємо, що ст. 20 Закону України від 02.10.1996 № 393/96-ВР «Про звернення громадян» із змінами визначено, що звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше 15-ти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.


Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX