Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

З початку року до податкової Дніпропетровщини надійшло 744 звернення громадян

, опубліковано 22 грудня 2021 о 16:40

Протягом січня – листопада 2021 року до ГУ ДПС у Дніпропетровській області надійшло 744 звернення громадян. З них: 743 заяви та 1 скарга, у тому числі 17 колективних звернень від 85 громадян.

Загальна тематика письмових звернень:

- контрольно-перевірочна робота – 213 звернень (28,63 %);

- консультації з питань податкового законодавства – 269 звернень (36,16 %);

- облік в Державному реєстрі – 61 звернення (8,2 %);

- аграрна політика і земельні відносини – 81 звернення (10,89%);

- інформування про ухилення від сплати податків – 30 звернень (4,03 %).

При цьому за відповідний період 2020 року надійшло 330 звернень.

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.

На виконання вимог Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» із змінами та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області забезпечено можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення.

ГУ ДПС здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли як у письмовому, так і в електронному вигляді, на електронні поштові скриньки, у тому числі на скриньку dp.zvern436@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС та від державних спеціалізованих сервісів «Урядова гаряча лінія 1545», «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА» та «Пульс».


Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX