Упродовж січня – червня 2023 року фахівцями відділу реєстрації користувачів Головного управління ДПС у Харківській області сформовано 5 097 кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів електронного підпису. З них 1 573 сертифікати фізичних осіб та 3 524 сертифікати юридичних осіб.
Сьогодні «електронні ключі» від податкової служби можна використовувати в багатьох онлайн-системах, як державних, так і приватних. Серед них: Електронний кабінет платника податків, особисті кабінети на сайті Пенсійного фонду України, Порталі управління знаннями або у медичному застосунку Helsi. Навіть для того, щоб отримати Сертифікат про рівень володіння державною мовою цей ключ стане у пригоді.
Нагадаємо, що «електронний ключ» від ДПС є безоплатним. Для його отримання необхідно звернутися до будь-якого відокремленого пункту реєстрації Кваліфікованого надавача ЕДП Державної податкової служби України. На Харківщині їх три, всі вони знаходяться у ЦОПах державних податкових інспекцій. Загалом увесь процес отримання «електронного ключа» займає 10 – 15 хвилин.
«Сьогодні електронне спілкування стало невід’ємною частиною нашого життя. Користуючись електронними сервісами, платники податків економлять свій час, оперативно отримують відповіді, а також мають можливість більш ефективно планувати свою діяльність», – підкреслив заступник начальника Головного управління ДПС у Харківській області Олег Німий.