Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.
Головним управлінням ДПС у Кіровоградській області здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли як у письмовому, так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі: kr.official@tax.gov.ua, kr.zvernennya@tax.gov.ua.
Статтею 5 Закону України «Про звернення громадян» визначено можливість надсилання письмового звернення до уповноваженого органу державної влади з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
Електронне звернення, надіслане без використання електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
Так, у січні – жовтні 2023 року до Головного управління ДПС у Кіровоградській області надійшло 209 індивідуальних та 5 колективних письмових звернень від 237 громадян, що на 43 звернення більше, ніж за січень – жовтень 2022 року. Усі звернення, що надійшли, мають форму заяв.
Із 214 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень – 117 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 35 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина), 1 звернення через органи влади та 61звернення від інших органів, установ, організацій.
За результатами виконання: 206 звернень виконано в термін та 8 звернень знаходяться на виконанні.
Всього протягом січня – жовтня 2023 року звернулося 237 громадян.
За змістом найбільша кількість звернень стосувалась податкової політики (86,5 %), у т.ч.: контрольно-перевірочної роботи (34,3 %), інформування про ухилення від сплати податків (17,8 %), місцевих податків (14,2 %), праці і заробітної плати (0,5 %).