У Головному управлінні ДПС у Полтавській області якісні адміністративні та сервісні послуги надаються у Центрах обслуговування платників Полтавської, Кременчуцької, Лубенської, Миргородської ДПІ та 15 точках доступу для платників у межах адміністративних районів Полтавщини.
У січні – травні 2025 року до Центрів обслуговування платників Головного управління ДПС у Полтавській області звернулося понад 88 тисяч платників податків із метою отримання адміністративних послуг. За результатами розгляду таких звернень відвідувачам ЦОПів надано 83 447 адміністративних послуг.
Найпопулярніші послуги серед платників податків:
- отримання картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. Таких звернень – 28 469, що на 39 більше, ніж за відповідний період минулого року;
- видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку, військового збору. Надано 12 944 таких послуги.
Нагадуємо, що до електронної черги для відвідування Центрів обслуговування платників можна записатись онлайн на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі за посиланням https://zir.tax.gov.ua/main/queue.
Також попередній запис на отримання послуг у ЦОП доступний через Контакт-центр ДПС за телефоном 0 800 501 007.