Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Популярні запитання-відповіді щодо роботи в Електронному кабінеті

, опубліковано 29 квітня 2020 о 12:00

Запитання №1: При спробі перевірити чи зберегти документ J1313201 Скарга на рішення комісії ДПС про вiдмову у реєстрацiї податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрi податкових накладних виникає помилка XSD валідації:

 

Помилка валідації

Відповідь: Ця помилка виникає через те, що при створенні документу встановлено код органу ДПІ 99 УКРАЇНА 99 ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА

Важливо! При створенні скарги залишайте код ДПІ, який пропонує система.



Запитання №2: Питання, стосовно декларації - як додавати рядки у розділі «ВІДОМОСТІ ПРО ВЛАСНЕ НЕРУХОМЕ (РУХОМЕ) МАЙНО»?

Відповідь: Таблиці у деклараціях, що можуть містити довільну кількість рядків, при створенні нового документу містять лише одну строку. Додавання нової строки до такої таблиці здійснюється натисненням правої кнопки миші при наведенні курсору на будь-яке поле в уже існуючому рядку такої таблиці. Повинна з’явитись панель інструментів редагування рядків таблиці наступного вигляду:

 

Використовуйте праву кнопку «миші» для додавання/видалення рядків



Запитання №3: Що робити, якщо при підписі звіт не надсилається натомість з’являється колонка наступного змісту: «Порушено вимоги інструкції з підготовки і подання податкових документів. Можливо припинено дію Договору про визнання електронної звітності».

Відповідь: Необхідно зайти в розділ «Введення звітності», обрати групу звітів F13, створити і надіслати форму F1392001 - «Заява про приєднання до договору про визнання електронних документів», дочекатись квитанції до заяви, що повинна надійти протягом одного робочого дня, і подавати звіти.

Важлово! Платники, що не мали до 01.01.2018 року укладених з органами ДПС договорів про визнання електронної звітності, та платники, у яких після 01.01.2018 закінчився термін чинності сертифікату ключа керівника, у зв’язку з чим автоматично припинив діяти укладений раніше договір, для подання звітності в електронному вигляді чи з допомогою електронного кабінету чи будь-якого іншого програмного забезпечення, повинні підписати та надіслати заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів (форма J1392001 для юридичних осіб, та форма F1392001 для фізичних осіб, в розділі «Введення звітності» група звітів J/F13 - Заяви).



Запитання №4: Після поновлення КЕП не можу зайти в приватну частину Електронного кабінету за допомогою ключів від АЦСК Приватбанк. Ключ зчитує, але при кліці на кнопку «Увійти» пише що у мене немає права підпису.

Відповідь: Ключі, видані АЦСК Приватбанку (файли типу .jks) можуть містити в одному файлі два ключі - ключ посадової особи, та ключ печатки. По замовчуванню часто першим обирається ключ печатки, яким неможливо здійснити вхід в приватну частину Електронного кабiнету. Щоб виправити ситуацію, при вході в приватну частину у вікні логіну в полі Оберіть ключ з jks спробуйте обрати другий з випадаючого списку ключ.



Запитання №5: В приватній частині Електронного кабiнету не можу підписати коригування мого контрагента. Я повинна підписати і відправити її на реєстрацію. Функція підписати не активна.

Відповідь: В меню «Отримані ПН/РК» доступні для перегляду та підпису всі отримані від контрагентів від’ємні коригування податкових накладних, надані Вашими контрагентами, незалежно від програмного забезпечення, яким вони були створені і надіслані до ДПС.



Запитання №6: Яким символом у формі F3050211 заповнювати поля, які не стосуються звітування (рядки місяців до державної реєстрації ФОПа): «тире», пропуском чи інакше?

Відповідь: Поля у рядках декларації, що не стосуються періоду звітування, заповнювати не потрібно, система при перевірці видасть попередження, після натискання кнопки Редагувати цей документ можна підписати і надіслати до ДПС (детальніше в розділі «Введення звітності» Електронного кабінету).