Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Розроблення стратегії управління щодо дотримання податкової дисципліни «комплаєнсу» в системі ДПС

, опубліковано 15 вересня 2022 о 11:11

З метою виконання плану заходів з реалізації Стратегії реформування системи управління державними фінансами на 2022 – 2025 роки, схваленого розпорядженням КМУ № 1805-р від 29.12.2021, та Стратегічних цілій діяльності Державної податкової служби України на 2022 – 2024 роки у структурі  ДПС створено відповідний підрозділ з організації комплаєнсу в податковій службі.

Запровадження податкового комплаєнсу виведе відносини з платниками на новий рівень, який ґрунтується на довірі та партнерстві, а також надасть змогу мінімізувати ризики порушення платниками вимог податкового законодавства, підвищити рівень податкової дисципліни, допомогти платникам уникнути найбільш поширених помилок у майбутньому, максимально спростити подання звітності та сплату податків, спільно вирішувати проблеми й усувати перешкоди у забезпеченні стабільного розвитку економіки.

Враховуючи міжнародний досвід податкових систем різних країн  світу зі створення належних умов для сплати податків та на основі ризикоорієнтованого підходу в адмініструванні податків і зборів, Департаментом економічного аналізу розроблено проєкт  комплаєнс – стратегії.

У рамках проєкту міжнародної технічної допомоги Департаментом економічного аналізу спільно з національним та міжнародним експертом Програми ЄС з підтримки управління державними фінансами в Україні (EU4PFM) було проведено обговорювання  ключових положень  проєкту комплаєнс – стратегії .

Необхідність формування іміджу ДПС як сервісної служби європейського зразка з високим рівнем довіри у суспільстві  вимагає підвищення податкової культури та впровадження «податкового комплаєнсу», над чим працює ДПС спільно з міжнародними експертами.