Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Наказ ДФС України від 28.02.2017 №150 "Про внесення змін до наказу ДФС від 24.10.2014 № 213"

опубліковано 09 березня 2017 о 17:45

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

НАКАЗ

28.02.2017                                                    №150

Про внесення змін до наказу ДФС від 24.10.2014 № 213

 

З метою забезпечення належного виконання вимог статті 15 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», Закону України від 6 вересня 2012 року № 5203-VI «Про адміністративні послуги» та на виконання п.п. 1.16 п. 1 доповідної записки Департаменту внутрішнього аудиту від 28.12.2016 № 2438/99-99-06-04-20 «Про результати аудиту ефективності виконання функцій ДФС щодо ліцензування роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами»

НАКАЗУЮ:

1. Внести зміни до наказу ДФС від 24.10.2014 № 213 «Про затвердження Рекомендацій щодо організації роботи головних управлінь ДФС України із приймання документів та видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами», а саме п. 3 викласти у новій редакції:

«3. Начальникам головних управлінь ДФС в областях та м. Києві протягом десяти днів з моменту підписання цього наказу:

3.1. організувати роботу з приймання документів та видачі ліцензій у центрах обслуговування платників, що діють на районному рівні, у межах надання адміністративних послуг у сфері ліцензування роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами;

3.2. визначити посадових осіб, відповідальних за приймання документів та видачу ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами;

3.3. через засоби масової інформації довести до відома платників податків, зареєстрованих на територіях відповідних адміністративно-територіальних одиниць, інформацію про можливість отримання в центрах обслуговування платників адміністративних послуг у сфері ліцензування роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами».

2. Внести зміни до Рекомендацій щодо організації роботи головних управлінь ДФС із приймання документів та видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, затверджених наказом ДФС від 24.10.2014 № 213, а саме:

2.1. абзац перший викласти у такій редакції:

«Рекомендації розроблені відповідно до ст. 15 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закону № 481) та визначають механізм приймання документів і видачі ліцензій на вид господарської діяльності – роздрібна торгівля алкогольними напоями та тютюновими виробами (далі – ліцензії) у головних управліннях Державної фіскальної служби України (далі – Головне управління)»;

2.2. у розділі 1 «Загальні положення» п. 1.3 виключити;

2.3. у розділі 2 «Порядок приймання документів» п. 2.2 викласти у такій редакції:

«2.2. З метою забезпечення дотримання вимог п.п. 213.1.9 п. 213.1 ст. 213 та п. 216.9 ст. 216 розділу VI Податкового кодексу України у заявах про видачу ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами додатково зазначаються адреса місця торгівлі, перелік реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери посвідчень реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в органах Державної фіскальної служби»;

2.4. у розділі 3 «Порядок розгляду та видачі документів» п. 3.2 та п. 3.3 викласти у такій редакції:

«3.2. Розгляд заяви про видачу ліцензії здійснює структурний підрозділ Головного управління у такому порядку:

перевіряє відповідність поданих документів законодавству України;

здійснює перевірку фактичного надходження коштів за видачу ліцензії (дубліката) до бюджету;

перевіряє відповідність поданих у заяві даних щодо реєстраторів розрахункових операцій даним Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій;

здійснює обстеження наявності місця торгівлі в новоствореного суб’єкта господарювання або новоствореного місця торгівлі, зазначеного у заяві (за наявності ризиків відсутності місця торгівлі);

приймає рішення про видачу ліцензії (дубліката) або готує вмотивоване рішення про відмову у видачі ліцензії;

проводить видачу ліцензії або дубліката;

вносить відповідні дані до ліцензійного реєстру та направляє відомості до Єдиного ліцензійного реєстру.

3.3. Рішення про відмову у видачі ліцензії приймається у порядку, визначеному чинним законодавством, у разі:

недостовірності даних у поданих заявником документах;

невнесення плати за ліцензію;

невідповідності розміру плати за ліцензію виду господарської діяльності, на провадження якого заявник подав документи;

невідповідності поданих документів умовам провадження діяльності,  що ліцензується».

3. Департаменту організації роботи Служби (Пригаровський В.М.) забезпечити розміщення цього наказу на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України. 

4. Департаменту моніторингу доходів та обліково-звітних систем (Чмерук М.О.) забезпечити внесення наказу до Репозиторія звітної і статистичної інформації Державної фіскальної служби України відповідно до наказу ДФС від 07.10.2014 № 168.

Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. 

 

Голова                                                                                              Р.М. Насіров