Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Комунікація, якій довіряють: фахівці комунікаційних підрозділів ДПС пройшли спеціалізоване навчання

, опубліковано 18 грудня 2025 о 17:00

Фахівці з комунікацій ДПС та її територіальних органів провели три дні у форматі інтенсиву – навчалися новим форматам у сфері публічних, кризових та цифрових комунікацій.

Тренінг  «Комунікаційне злагодження» організували партнери з ГО «Київська школа державного управління імені Сергія Нижного» та проєкту «Програма підтримки управління державними фінансами в Україні» (EU4PFM).

«Такі навчання – це можливість використати новий досвід для власного розвитку. Саме якісна, відкрита й зрозуміла комунікація з платниками податків є основою довіри до податкової служби», – наголосила під час заходу в. о. Голови ДПС Леся Карнаух.

Протягом трьох днів цікавої та інтенсивної роботи учасники поєднували теорію з практичними модулями. У фокусі – розвиток емоційного інтелекту, формування зрозумілих і чітких меседжів, робота зі складними співрозмовниками, медіа та громадянами, а також антикризове реагування.

Особливу увагу під час навчання приділено:

- управлінню емоціями у стресових комунікаціях;

- принципам зрозумілої мови у спілкуванні з платниками податків;

- формуванню публічного образу установи та невербальній комунікації;

- роботі із соціальними мережами як простором довіри, включно з реагуванням на інформаційні атаки та кризові ситуації онлайн;

- створенню візуального контенту: інфографік, презентацій, фото та візуальних меседжів.

Окремий блок програми присвятили конфліктології та антикризовим комунікаціям – від розуміння природи конфлікту до практичних інструментів фасилітації, спростування дезінформації та синхронізації юридичного й комунікаційного реагування.

Учасники також пройшли студійний практикум з елементами тімбілдингу. Учасники відпрацьовували типові та кризові ситуації для пресслужб податкової: підготовку публічних виступів, узгодження позиції служби та людяну комунікацію навіть у напружених умовах.

Фотоматеріали по темі