Про формування сучасних підходів до безбар’єрного та інклюзивного обслуговування громадян для підвищення рівня професійної підготовки працівників ДПС у сфері доступності інформації та комунікації говорили учасники вебінару «Безбар’єрний сервіс: інклюзивна комунікація у публічних послугах».
Під час заходу розглядалися практичні аспекти створення безбар’єрного доступу до державних послуг та шляхи подолання труднощів, що можуть виникати під час їх надання.
Окрема увага була приділена врахуванню потреб людей з інвалідністю та підвищенню компетентності фахівців у питаннях доступності інформації й цифрового середовища.
Наголошувалося на важливості використання сучасних цифрових платформ і сервісів, адаптованих до різних потреб, що забезпечують кожній людині рівні можливості для користування онлайн-послугами, електронними документами та інструментами комунікації.
Подібні навчальні ініціативи допомагають державним службовцям глибше усвідомити значення створення безбар’єрного простору як у фізичному, так і в цифровому вимірі. Вони сприяють своєчасному виявленню та усуненню перешкод, а також впровадженню практичних рішень, спрямованих на забезпечення рівних можливостей для всіх громадян.
Безбар’єрність – це про повагу, зручність та врахування індивідуальних потреб кожного й кожної. Безбар’єрність – це коли можеш.
Захід був організований ДПС спільно з експертами PAR/HR Програми підтримки управління державними фінансами України (EU4PFM) на виконання Плану заходів на 2025 – 2026 роки з реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні. У навчанні взяли участь понад 500 співробітників органів ДПС.